February 08, 2015

65,8.

Asi liigub ja liigub alla õnneks. Kuna ma hakkasin nuvaringi kasutama siis tekkis kartus, et pliksplaks lööb kohe kaalu ülesse nagu plaastritega kaks korda juhtus aga see kord peale 3 nädalat asi kontrolli all.
 Trenni ma pole ammu jõudnud finatsilistel põhjustel kuna hetkel mu tööl käsimine minimaalne siis finants ka nutusem. Kodus olen ikka enda harjutusi teinud ja ilusasti hakkama saanud. :) 

 Härra H on haige nii, et meil on koduaresti. Teisipäeval arstile ja loodan, et tervis paremaks läinud. Vähemalt ta hääl on tagasi tulnud ja enda tatisisse ei lämbu. Tasa ja targu, tasa ja targu tervis paremaks.


 Ma võiks lausa arvata, et ma olen populaarne kuna järgmisel nv mind kahele istumisele kutsutud. Reedel Neiu Ingridi juures olemine ja laupäeval kutse soolakale. Sain isegi rohelise tule laupäeva suhtes emalt ja vist peaks minema ja vaatama inimesi. Reedel ehk läheb hästi ja Härra M hoiab last siis saaks Ingridi juurde minna aga see küsimärgi all täiesti.


  Pidin enda fb loobuma kuna ma ei tunne ennast absoluutselt seal turvaliselt enam. Kui ma endale nii keerulist parooli välja ei suuda mõelda siis nii kaua on see kinni. Puhkan interneti elust ja no kui kellegil väga vaja mind kätte saada siis on mul õnneks töötav mobiil veel.


  Härra H pühapäev on jälle saabunud ta imeline vanaisa on kodus. Eile istusid söögi laua ääres, arutasid maailma asju ja sõid kalasuppi. Siis oli selline idüll neil, et natukene naljakas oli minul ja vanaemal. Härra H suutis jälle haletsust tekitada ja vanaisa lubas talle osta uue sarja lego milleta ta ju elada ei suuda.


- Vaiki, õnnetu vaiki!



No comments:

Post a Comment