February 25, 2015

Ausalt ma tahatsin.

 Ma eile plaanisin täna minna jooksma hommikul. Panin kella 04.45 isegi kella helisema aga kell 02.11 ärkasin ma selle peale ülesse, et kõht valutas ja süda oli niiniiiniii paha. Siis kaks tundi istusin wc ja voodis vaheldumisi ja sain kohe 2 kilo kergemaks ja jäin uuesti magama. Hommikul uuesti ärgates oli veits uimane olla aga mudu okei. Ehk saan õhtal minna jooksma kui kõht jälle alt mind ei vea!?

 Varsti tuleb kevad ja ma olen selle üle õnnelik. Tõsiselt õnnelik kohe! Siis on õues kauem valge, soojaks läheb ja kõik muutub värvilisemaks ja inimestel tuleb parem tuju. Siis saab Härra H-ga õues rohkem olla, saab rulluisutada jälle ja igast asju saab teha kui ilm on hea. Kõige rohkem ootan, et siis saab Neiu mammuga jälle rohkem kokku saada, oeh mida kõike ma kevadest ootan.


 - Varsti kohe kui ma enda pea selgeks saan teen ühe kiruva postituse Härra M kohta.

No comments:

Post a Comment