March 01, 2015

 Ma sain hakkama , ma KÄISIN jooksmas. Ma ütlen ausalt, et esimene kord oli tunduvalt kergem kui teinekord oli raskem. Siiski ma olen enda üle uhke ^^ 
 Samas on hetkel jälle see sama teema, et mida rohkem ma hetkel liigun seda rohkem ma tahan süüa. Üldiselt olen ma toidu inimene ja söök mulle meeldib. Kuna ükspäev ma panin Fb pildi koogist ja siis sain mõne kurja ütlemise, et ma ei peaks toitu ülesse panema jnd.
 Sellest tekkis mul idee, et ehk ma peaksin tegema oma toitude kohta blogi? Panen pilte ja retsepte parimatest paladest. Kuna siiski ei saa ma teha vaid blogi toitudes mis on kohutavalt tervislikud ja absoluutselt patuvabad kuna ma teen tervele perele süüa. Süüa tehes ma siiski üritan  kaalusõbralikuks enda suhtes ja mitte keelate endale ainukest asja mis tegelikult kõhtu täidab. Oeh , ma pean selle peale mõtlema.

 Kui eelmises postituses ma kirusin Härra M jälle siis täna olen ma ta vastu sõbralikum. Nagu ikka ülesse ja alla ja jälle ülesse.


- Käes on märts.

No comments:

Post a Comment